سقف قرارداد بازیکنان منتظر تصویب دبیرکل و هیات رئیسه

اعتمادآنلاین|

در حالیکه همه اهالی فوتبال و کارشناسان دلسوز وخبره ورزشی از افزایش بی رویه دستمزد فوتبالیست ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی ابراز نگرانی کرده اند و این مساله را زنگ خطری برای ورشکسته شدن فوتبال باشگاهی است، در همین راستا هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران 8 روز پیش سقف قرارداد برای بازیکنان تعیین کرد و برای قانونی شدن مصوبه آن را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده اند.

به گزارش فارس، شنیده های ما و‌مصاحبه های سرپرست فدراسیون فوتبال نشان میدهد میرشاد ماجدی با این سقف قرارداد موافق است اما حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال منتظر تایید آن توسط هیات رئیسه فدراسیون است تا اعلام کند، هیات رئیسه نیز میگوید این مساله نیاز به بررسی دارد، در حالیکه باشگاه ها به سرعت در حال جذب بازیکنان هستند و اتلاف وقت در بحث سقف قرارداد می تواند مشکلات بیشتری برای فوتبال کشور ایجاد کند.

پست بعدی

کلاهبرداری با ترفند فروش ارز دیجیتال

چ جولای 6 , 2022
اعتمادآنلاین| مجرم سایبری که با ترفند خرید وم فروش ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد. به گزارش اعتماد آنلاین، با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان خرید ارز دیجیتال ، موضوع در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت. شاکی در اظهارات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000