دو فوتی و ۵ مصدوم بر اثر تصادف در جوادآباد ورامین

اعتمادآنلاین|

مهدی شجاعی، مهر مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین اظهار کرد: طی تماس تلفنی با سازمان ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین، تصادف دو خودرو در جاده طغان جوادآباد ورامین در ساعت حوالی ۶ صبح که با یکدیگر برخورد کرده بودند به این سازمان گزارش شد.

به گزارش فارس، وی گفت: بلافاصله نیروهای امدادی برای یاری رساندن به مصدومین به محل حادثه اعزام و حاضر شدند.

مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین افزود: این حادثه که دو دستگاه خودرو پیکان و پراید در جاده طغان جوادآباد با همدیگر برخورد کرده بودند متأسفانه منجر به فوت دو نفر و مصدوم شدن پنج نفر شد که مصدومین در این حادثه از طریق اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

شجاعی مهر بیان کرد: همچنین در این حادثه که پلیس راهور نیز حضور یافت، ظرف مدت کوتاهی مسیر را برای تردد شهروندان در این جاده بازگشایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان محترم عاجزانه تقاضامندیم تا به نکات راهنمایی و رانندگی توجه ویژه ای داشته باشند زیرا در چند روز اخیر متأسفانه شاهد تصادفاتی که منجر به فوت می‌شود افزایش یافته است.

پست بعدی

این خانه متری ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد/ پیدا کردن خانه ارزان در حاشیه شهرها ام سخت شد

س جولای 5 , 2022
قیمت مسکن از ابتدای سال تاکنون جهش فراوانی داشته به طوری که در شهرهای اطراف تهران به سختی می‌توان آپارتمان‌های ارزان قیمت برای خرید یافت.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000