پیدا کردن خانه ارزان در حاشیه شهرها هم سخت شد

اعتمادآنلاین|

بررسی‌ها نشان می‌دهد برای خرید آپارتمان‌های ۵۵ تا ۱۷۰ متری به بودجه‌ای بین ۷۸۰ تا بیش از ۵ میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش خبرآنلاین، ارزان‌ترین فایل موجود در بازار املاک اندیشه، یک واحد ۷۱متری در فاز یک اندیشه است که با سن بنای ۱۲ سال به نرخ ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین در این فاز می‌توان یک واحد ۵۵ متری را با قیمت ۹۰۰ و یک آپارتمان ۶۷ متری را به قیمت ۹۸۰ میلیون تومان خریداری کرد.

در شهرک مریم هم یک آپارتمان ۶۱متری با سن بنای ۱۰ سال را متری ۱۶ میلیون و با قیمت کل ۹۷۶ میلیون تومان برای فروش آگهی کرده‌اند.

البته در همین فاز برای واحدهای مسکونی قیمت بالاتری دارند به طوری که هم متر یک واحد ۷۲ متری را ۲۴ میلیون تومان و هر متر یک آپارتمان ۵۷ متری را ۲۲.۴ میلیون تومان ارزش‌گذاری کرده‌اند و خرید یک واحد ۱۵۰ متری با سن بنای یک سال با بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان امکان‌پذیر است.

در شهرک صدف هم یک واحد ۱۷۰ متری نوساز را متری ۳۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری کرده‌اند که خرید آن بودجه ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیاز دارد.

در فاز ۳ اندیشه یک خانه ویلایی ۲۳۰ متری با سن بنای ۱۱ سال را متری ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و با قیمت کل ۱۰ میلیارد تومان برای فروش آگهی کرده‌اند که تقریبا هم قیمت برخی از مناطق شهر تهران است.

Untitled

پست بعدی

2 کشته و 57 مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در محور بروجرد- اراک

س جولای 5 , 2022
اعتمادآنلاین| مهدی غیبی، رئیس اورژانس لرستان صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس، اظهار کرد: بامداد امروز ساعت یک و ۴۷ دقیقه شب، گزارشی مبنی بر وقوع حادثه در محور بروجرد-اراک حد فاصل گردنه زالیان به اورژانس لرستان اعلام شد. به گزارش فارس، وی خاطرنشان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000