2 کشته و 57 مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در محور بروجرد- اراک

اعتمادآنلاین|

مهدی غیبی، رئیس اورژانس لرستان صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس، اظهار کرد: بامداد امروز ساعت یک و ۴۷ دقیقه شب، گزارشی مبنی بر وقوع حادثه در محور بروجرد-اراک حد فاصل گردنه زالیان به اورژانس لرستان اعلام شد.

به گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: به محض اطلاع از حادثه، ۷ دستگاه آمبولانس و 2 کد اتوبوس آمبولانس ار بروجرد و اراک به محل اعزام شد.

رئیس اورژانس لرستان از مصدوم شدن ۵۷ مسافر اتوبوس در این سانحه خبر و ادامه داد: متاسفانه 2 نفر ار مسافران اتوبوس نیز جان خود را از دست دادند.

غیبی بیان داشت: ۴۱مصدوم پس از اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل شدند.۱۶ مصدوم نیز به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد انتقال پیدا کردند.

وی با بیان اینکه به گفته مسافران نقص فنی در ترمز علت واژگونی بوده است، افزود: هلال احمر توره بروجرد در انتقال مصدومان نیز کمک کردند.

پست بعدی

دی‌کاپریو بازی در «تایتانیک» را با اکراه پذیرفت

س جولای 5 , 2022
ایرنا نوشت: بازیگران نقش‌های ولدمورت در هری پاتر، تی-۸۰۰ در ترمیناتور و جک در تایتانیک تنها چند تن از بازیگرانی هستند که در پذیرفتن نقش‌های ماندگار خود تردید داشتند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000