پوتین روز استقلال آمریکا را تبریک نخواهد گفت

اعتمادآنلاین|

«دیمیتری پسکوف» امروز دوشنبه اعلام کرد: «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امسال روز استقلال آمریکا را به «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور و مردم آمریکا تبریک نخواهد گفت.

به گزارش مهر، به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی کرملین رویکرد خصمانه آمریکا در قبال روسیه را دلیل اتخاذ چنین تصمیمی دانست و گفت: این یک واقعیت است که امسال نقطه اوج سیاست غیردوستانه آمریکا در قبال کشور ما بود.

پسکوف تاکید کرد در چنین شرایطی به سختی می‌توان ارسال چنین پیامی را مناسب دانست.

گفتنی است که آمریکا و متحدان غربی آن رویکرد خصمانه‌ای را در قبال روسیه در پیش گرفته و هزاران تحریم را علیه مسکو اعمال کرده اند. رویکرد تحریمی غرب از بسته شدن حریم هوایی تا تحریم افراد، بانک‌ها، نهادها وشرکت‌های دولتی را شامل می‌شود. ایالات متحده همچنین واردات نفت، گاز و طلای روسیه را ممنوع کرده و صادرات کالاهای لوکس به این کشور را ممنوع کرده است.

پست بعدی

ارتقای روابط تهران - باکو به همکاری‌های منطقه‌ای موثر منتهی می‌شود

د جولای 4 , 2022
اعتمادآنلاین| سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بعد از ظهر امروز دوشنبه در دیدار «جیحون بایرام‌اف» وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان، ضمن استماع گزارش مفصل وی درباره افزایش رفت و آمد‌ها و رایزنی‌های دیپلماتیک میان دو کشور و تأثیر آن بر گسترش روابط و همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف تجاری، اقتصادی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000