تیراندازی 3 خبیث فراری به عابرپیاده

اعتمادآنلاین|

دستگیری ۳ سارق جوانی که اقدام به سرقت مسلحانه کرده بودند، راز آدم‌ربایی متهمان را فاش کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه و مجروح شدن یک فرد توسط 3 مرد جوان در منطقه سیدخندان موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، متهمان به قصد خرید کنسول بازی مالباخته را از سایت دیوار شناسایی و پس از وارد شدن به خانه با کلت کمری اقدام به سرقت کردند و مالباخته را هدف ضرب و جرح قرار دادند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، متهمان پس از سرقت کنسول بازی و لوازم باارزش خانه با بستن دست و پا اعضای خانواده قصد فرار داشتند که با همسایگان درگیر شدند و به یک عابرپیاده تیراندازی کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته و رصدهای‌ اطلاعاتی مخفیگاه سارقان را در یک باغ در منطقه شهریار شناسایی کردند.

سرهنگ گودرزی گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم راهی محل مورد نظر شدند و در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و به اداره یکم پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، چندی قبل، متهمان یک مرد جوان را به باغ مورد نظر در شهریار برده وی را به دلیل سرقت رمز ارز هدف ضرب و جرح قرار داده اند‌.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی با بیان اینکه مالباخته سارقان را شناسایی کرد تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی در تحقیقات به جرم آدم‌‌ربایی و سرقت مسلحانه با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی متهمان در خصوص کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار دارند و حال عمومی مجروح حادثه سیدخندان خوشبختانه مساعد گزارش شده است

پست بعدی

آتش بازی «مینیون‌ها، بازگشت گرو» در گیشه

د جولای 4 , 2022
انیمیشن «مینیون‌ها، بازگشت گرو» که دنباله انیمیشن «من نفرت انگیز است» موفق شد رکورد فروش افتتاحیه رو بشکند و با فروش ۱۰.۷۵ میلیون دلاری بالاتر از انیمیشن «منجمد ۲» در سال ۲۰۱۹ بایستد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000