جنگنده اسرائیلی دیوار صوتی جنوب لبنان را شکست

اعتمادآنلاین|

خبرگزاری رسمی وزارت اطلاع‌رسانی لبنان «NNA» اعلام کرد: «هواپیمای جنگی متعلق به دشمن اسرائیلی دیوار صوتی در شهر صور بر فراز دریا را شکست».

به گزارش فارس، این در حالی است که روز گذشته، فرستاده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور انرژی وارد بیروت شد تا با مقامات لبنانی دیدار و درباره تعیین پرونده مرز‌های دریایی با تل‌آویو گفتگو کند.

مقامات لبنانی هفته گذشته بعد از ورود کشتی اسرائیلی به آب‌های این کشور برای استخراج و ذخیره گاز طبیعی مایع در میدان گازی «کاریش» و عبور از خط ۲۹ دریایی، از سفر هوکستین به بیروت برای پیگیری این اختلاف خبر دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بارهاست که با نقض حریم هوایی لبنان، اقدام به شکستن دیوار صوتی در جنوب این کشور و گاهی هم بیروت را می‌شکنند.

پست بعدی

سید جلال ماندنی شد

س ژوئن 14 , 2022
اعتمادآنلاین| سیدجلال حسینی کاپیتان باشگاه پرسپولیس در لیگ بیست و یکم، فصل خوبی را پشت سر نگذاشت چرا که مصدومیت و شرایط سنی موجب شد تا او بر خلاف سال‌های اخیر، فصل خوبی نداشته باشد. همین موضوع موجب شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر خداحافظی کاپیتان سرخپوشان از فوتبال شنیده شد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000