اختلاف استقلال با سازمان لیگ بالا گرفت

اعتمادآنلاین|

داستان برگزاری سوپرجام در فوتبال ایران طی چند سال اخیر همواره با حاشیه‌های بسیار زیادی مواجه شده است و حتی در یک مقطع کار به دادگاه عالی ورزش هم کشیده شد. هنوز سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در رابطه با این مسابقه به یک برنامه‌ریزی واحد سالانه دست پیدا نکرده‌اند و در این رابطه نمی‌توانند با قاطعیت بگویند قهرمانان لیگ برتر و جام‌حذفی در چه تاریخی باید به طور ثابت برابر همدیگر صف‌آرایی کنند. حالا نظر می‌رسد این ماجرا به سوژه‌ای برای اختلاف تازه میان استقلال با سازمان لیگ بدل شده است.

یا اول فصل یا قبل از جام جهانی‌

به گزارش خبرورزشی، استقلالی‌ها معتقدند با توجه به اهمیتی که قهرمانی در سوپرجام برایشان دارد، به هیچ عنوان از کنارش با بی‌تفاوتی عبور نمی‌کنند چون سرمربی جدید آنها هم روی این جام حساب ویژه‌ای باز کرده است به همین خاطر در گفت‌وگو با مقامات سازمان لیگ تأکید کرده‌اند این بازی یا باید مانند انگلیس پیش از شروع رقابت‌های فصل جدید برگزار شود یا اینکه با توجه به شرایط خاص فوتبال ایران در سال جاری به پاییز موکول شود. استقلالی‌ها می‌گویند به حرمت ماه‌های محرم و صفر بدیهی است که سوپرجام مرداد و قبل از شروع فصل آغاز نخواهد شد ولی هیچ دلیلی ندارد حتماً در نیم‌فصل شاهد برگزاری آن باشیم. این‌طور که استقلالی‌ها مدعی شده‌اند، می‌توان بازی مذکور را قبل از اینکه تیم ملی برای تقابل با رقبای خود راهی جام جهانی‌ شود، برگزار کرد.

مشکلی به نام اسکوچیچ

از قرار معلوم سازمان لیگ هم مشکل مشخصی با تاریخ برگزاری این مسابقات پس از پایان ماه صفر ندارد اما مسئله اصلی در واقع شکل برنامه‌ریزی دراگان اسکوچیچ است. سرمربی تیم ملی اصرار دارد بازیکنانش را طی سه ماه باقی مانده تا جام جهانی‌ یعنی از ابتدای شهریور به مراتب بیشتر از گذشته در اختیار داشته باشد و همین مسئله برگزاری سوپرجام را دچار اخلال کرده است.

پرونده در هیئت‌رئیسه

مسئولان باشگاه استقلال این مسائل را با مدیران سازمان لیگ در میان گذاشته‌اند و به آنها اعلام کرده‌اند کاملاً قانون‌گرا خواهند بود و فصل گذشته هم با وجود فشردگی فوق‌العاده مسابقات، هرگز اعتراضی نکردند اما از منافع باشگاه خود نیز نمی‌گذرند به همین خاطر قرار شده هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد بحث تاریخ برگزاری سوپرجام میان استقلال و نساجی تصمیم بگیرد و حداکثر تا روز سه‌شنبه هفته جاری یعنی فردا نظر نهایی خود را اعلام کند.

پست بعدی

باقری درباره سفر به روسیه/ روس‌ها محدودیت کرونایی ندارند؛ یا آنها می‌آ‌یند یا ما می‌رویم‌

د جولای 4 , 2022
اعتمادآنلاین| علی باقری‌کنی، معاون‌ سیاسی وزارت خارجه و مسئول تیم مذاکره‌کننده کشورمان در پاسخ به این سوال که هدف شما از سفر به روسیه بعد از پایان مذاکرات دوحه چه بود، گفت: ما در طول دوران مذاکرات، با همه طرف‌های مذاکره از جمله چین و روسیه رایزنی و مشورت کردیم. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000