قول قالیباف در حضور رهبری درباره طرح صیانت / قرار بود تا آخر خرداد کار تمام شود

اعتمادآنلاین|

مهرداد ویس‌کرمی، از نمایندگان موافق طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی درباره وضعیت و از سرگیری مجدد طرح موسوم به «صیانت از فضای مجازی»، عنوان کرد: چیزی به ما اعلام نکرده‌اند و به صورت رسمی چیزی نشنیده‌ام، غیر از موادی که به شورای عالی فضای مجازی رفته است، کار جدیدی نشده است.

به گزارش انتخاب، وی افزود: اما بحث قانونمندی فضای مجازی را آقای قالیباف در حضور مقام معظم رهبری قول دادند که به زودی تعیین تکلیف کنند.

این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد: «در صحبت‌های شفاهی هم تا آخر خرداد مطرح شده بود که قانون فضای مجازی را تعیین تکلیف کنند. اما اینکه کار عملی شده باشد را حداقل بنده نشنیده‌ام.»

پست بعدی

سفر نخست‌وزیر استرالیا به اوکراین برای اولین بار

ی جولای 3 , 2022
اعتمادآنلاین| الکسی کولبا رئیس اداره نظامی منطقه‌ای کی‌یف اعلام کرد که آنتونی آلبانیز نخست وزیر استرالیا امروز در اولین سفرش به اوکراین، از استان کی‌یف بازدید کرده است. به گزارش ایسنا، به گزارش روسیا الیوم، کولبا افزود: «آنتونی آلبانیز نخست‌وزیر استرالیا از منطقه کی‌یف بازدید کرد. وی به همراه هیئت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000