خودرو ارزان می‌شود؟

اعتمادآنلاین|

بازار خرید و فروش خودرو امروز نیز مانند روزهای گذشته شاهد رونق معاملات نیست اما نکته قابل توجه اینجاست آن دسته از خریداران که به خرید خودرو نیاز دارند دیگر تعلل نکرده و نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام می کنند. اما آن دسته از افرادی که قصد فروش خودرو برای سود بیشتر را دارند فعلاً منتظر مانده‌اند تا تکلیف واردات خودرو مشخص شود.

به گزارش تسنیم، درحال حاضر مشاهدات بازار خرید و فروش خودرو نشان می دهد قیمت اکثر خودروهای داخلی نسبت به روز گذشته ثابت است و فقط برخی با اعلام قیمت های کاذب سعی در ایجاد نوسان در بازار را دارند.

به اعتقاد فروشندگان خودرو همچنان عرضه محصولات ازسوی شرکتهای خودروساز افزایش پیدا نکرده و شکاف قیمتی بازار و کارخانه تاحدودی رفع نشده است. این درحالیست که با افزایش میزان عرضه قیمتها در بازار تا حدودی کاهش پیدا می کرد.

2

پست بعدی

مرغ گران‌تر خواهد شد؟

ی جولای 3 , 2022
اعتمادآنلاین| از اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افزایش قیمت مرغ و گوشت قرمز شتاب بیشتری گرفت به طوری که هر کیلوگرم مرغ تا فروردین امسال در مرز ۴۰ هزار تومان قرار گرفت و هر کیلوگرم گوشت قرمز نیز در مرز ۲۰۰ هزار تومانی قرار گرفت. به گزارش خبرآنلاین، اما افزایش قیمت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000