ساخت دارویی که مشکلات پساکرونای مردان را برطرف می‌کند

اعتمادآنلاین|

دانشمندان موفق شدند دارویی بسازند که می‌تواند توان باروری مردانی را که از بیماری کرونا بهبود یافته‌اند به آنها بازگرداند.

به گزارش اعتمادآنلاین، آندریه آدریانوف جانشین رئیس آکادمی علوم روسیه اعلام کرد، دانشمندان روس دارویی ساخته‌اند که می‌تواند توان باروری مردانی را که بعد از بهبود از کرونا دچار مشکلات زیادی در این زمینه شده‌اند به آنها بازگردانند.

این دانشمندان با همکاری یک شرکت ماهیگیری موفق شدند کپسول‌‌هایی از روغن ماهی سالمون مملو از اومگا۳ و برخی از جلبک‌های دریایی بسازند.

اومگا۳ موجود در این کپسول‌ها از دورریز ماهی‌های سالمون تهیه شده و به آن ماده استازانتین استخراج پیداکرده از جلبک‌های Haematococcus pluvialis اضافه شده است.

رسانه‌های عربی به نقل از کارشناسان روس خبر دادند، ابتلا به ویروس کرونا توان باروری را در مردان به شدت تحت تاثیر قرار داده و آزمایش‌های انجام‌گرفته نشان می‌دهد احتمال ابتلای مردان به عقیمی میان و بلندمدت را حتی در میان کسانی که به نوع خفیف این ویروس مبتلا شده‌اند نیز افزایش می‌دهد.

پست بعدی

انتقاد تند علی مطهری از تیم مذاکره کننده: مسئولان منافع ملی را با منافع روسیه پیوند زده‌اند

ی جولای 3 , 2022
اعتمادآنلاین| علی مطهری ، نایب رئیس دوم مجلس دهم در توئیتر نوشت: سیاست شرق گرایی در ایران به آنجا رسیده که قبل‌ از مذاکره دوحه وزیر خارجه روسیه به ایران می‌آید، یعنی این مذاکره‌ی بدون حضور ما با اجازه‌ ماست، و بعد از مذاکره دوحه هم بلافاصله هیات مذاکره‌کننده‌ ایرانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000