احداث پست برق ۴۰۰ کیلوواتی نهبندان برای توسعه معادن

اعتمادآنلاین|

علی نیکزاد، عصر امروز شنبه ۱۱ تیر در جلسه جمع بندی مصوبات سفر به نهبندان و سربیشه اظهار کرد: با دعوت نماینده مردم نهبندان و سربیشه در حوزه انتخابیه حضور یافتیم و نمایندگانی از آب و فاضلاب کشور، راهداری، شرکت توسعه زیر ساخت های حمل، ایمیدرو، توانیر، جنگل ها و منابع طبیعی، این سفر را همراهی کردند.

به گزارش ایسنا، وی تأکید کرد: به مسئولان و مطبوعات اعلام می کنیم که صورتجلسه ای که می نویسیم باید اجرایی شود.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیمات باید به نتیجه برسد و وفای به عهد واجب است، افزود: ما نیامده ایم از استاندار و فرماندار برای مردم پول بگیریم و تعیین تکلیف کنیم.

نیکزاد با تذکر این نکته که بودجه ریزی ما در کشور اشتباه است، گفت: از ۱۳۹۴ هزار میلیارد تومان اعتبار، ۹۰ درصد آن در دست وازتخانه ها و در مرکز است بنابراین آمدیم و وقتی محرومیت را دیدیم باید تا جایی که می توانیم برای حل مشکلات مردم کمک کنیم.

وی گفت: برای محور بیرجند، سربیشه و نهبندان، از محل اعتبارات ماده ۵۶ و اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان جلسه ای با دستگاه های متولی برگزار و پیگیری می شود.

به گفته وی؛ به بخش مود ۱۵۰ تن قیر رایگان اختصاص داده می شود و برای چهارکیلومتر راه روستاهای شمال مود نیز سه میلیارد تومان اعتبار به صورت نقدی اختصاص می یابد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مسکن مهر سربیشه، افزود: ۲۰۰ تن قیر هم برای زیرساخت های مسکن مهر اختصاص داده شود.

نیکزاد با اشاره به ۱۲۴ کیلومتر کریدور چابهار بندرعباس کخ مرز ماهیرود را به مرز افغانستان و میل ۷۸ نزدیکتر می کند، گفت: برای ۱۲۴ کیلومتر راه ۱۰۰ میلیارد تومان ماده ۵۶ می خواهد که ظرف ۱۰ روز آینده این موضوع پیگیری می شود تا راه آهن جمهوری اسلامی پرداخت این مبلغ بدهی را بپردازد.

وی با بیان اینکه وزارت کشور ۳۵۰ تن قیر رایگان و یک دستگاه حمل زباله به شهر درح اختصاص می دهد، افزود: برای تأمین آب شرب شهر درح طی ۶ ماه آینده، احداث مخزن و تصفیه خانه اعتبار ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومانی نیاز دارد که پیگیری می شود.

به گفته وی؛ برای مباحث آبخیزداری نهبندان و سربیشه ۲۶ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده می شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای خط انتقال آب شرب پایدار عشایری نهبندان به طول ۸۱ کیلومتر؛ طی نامه ای به ریاست جمهوری و ستاد اجرایی فرمان امام پیگیری های لازم انجام می شود.

نیکزاد گفت: برای راه خاکک به چاه عباس اردونی هفت میلیارد تومان و یک دستگاه گریدر اختصاص می یابد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای سد بندان ۱۶ میلیون تومان وزارت نیرو و پنج میلیارد استانداری اختصاص می دهد تا این پروژه امسال تکمیل شود، گفت: یک دستگاه آتش نشانی هم به شهرداری سربیشه اختصاص می یابد.

نیکزاد ادامه داد: وزیر ارتباطات ظرف ۱۵ روز آینده، اقدامات پوشش اینترنتی و مخابراتی را در دو شهرستان نهبندان و سربیشه در دستور کار داشته باشد.

وی دستور داد تا ۸۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار دو شهرستان تا ۱۵ اسفند از اینترنت برخوردار شوند، همچنین ۱۰۰ میلیون تومان برای گلزار شهدای نهبندان اختصاص داده شد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: برای روکش دو تا ۲۰ کیلومتر برای هر کدام از شهرستان های نهبندان و سربیشه اقدامات لازم انجام شود.

نیکزاد تصریح کرد: ۴۰۰ تن قیر رایگان و یک دستگاه ماشین حمل زباله برای شهرداری نهبندان و برای شهرداری شوسف ۳۰۰ تن قیر رایگان اختصاص داده شود.

وی یادآور شد: نصب آبنما در جاده های روستایی هر شهرستان سه مورد انجام شود لذا آنچه بتوانیم برای شهرستان انجام دهیم را انجام می دهیم و برای دخالت در کار اجرایی نیامده‌ایم.

نیکزاد بیان کرد: برای پیگیری مصوبات این سفر، یک ماه بعد، جلسه ویژه ای می‌گیریم تا نتایج اقدامات را ارزیابی کنیم.

پست بعدی

سید جلال قرمزها را تمرین داد

ش جولای 2 , 2022
اعتمادآنلاین| اولین جلسه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. به گزارش ایرنا، این تمرین میهمانان ویژه ای همچون علی پروین، محمود خوردبین، محمد پنجعلی، فرشاد پیوس، ناصر محمدخانی، مجتبی کرمانی مقدم، ضیا عربشاهی و محمد مایلی‌کهن داشت. بازیکنان پرسپولیس نیز پیش از شروع تمرین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000