دستگیری جاعلان اسناد در کازرون

اعتمادآنلاین|

سرهنگ اسماعیل زراعتیان شنبه ۱۱ تیر به خبرنگاران گفت: به دنبال اجرایی شدن طرح مبارزه با جعل و کلاهبرداری، ماموران آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون، موفق به شناسایی شماری از جاعلان اسناد و مدارک شدند.

به گزارش ایسنا، زراعتیان با اشاره به هماهنگی انجام شده با مقام قضایی در شهرستان برای پیگیری این پرونده و دستگیری ۹ جاعل در این رابطه، گفت: این افراد اقدام به جعل اسناد هویتی، مدارک شناسایی و … می‌کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: جاعلان دستگیر شده در بازجویی فنی به ۱۴ فقره جعل اسناد مالکیت و اوراق بهادار، جعل در اسناد هویت، جعل اسناد و مدارک شناسایی از قبیل شناسنامه و کارت ملی، جعل اسناد دولتی، جعل عنوان، جعل اسناد مالکیت خودرو و… اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون به شهروندان توصیه کرد که ضمن هوشیاری کامل، فریب افرادی که اقدام به جعل اسناد و مدارک هویتی می کنند را نخورند، چرا که دریافت کنندگان این گونه مدارک جعلی نیز تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

پست بعدی

واردات کودهای شیمیایی برزیل رکورد زد

ش جولای 2 , 2022
اعتمادآنلاین| داده‌ها نشان می‌دهد، برزیل که حدود ۸۵ درصد از کود مورد نیاز خود را وارد می‌کند، باید به اندازه کافی از این نهاده‌ها برای شروع کاشت محصولات تابستانی مانند سویا و ذرت از ماه سپتامبر برخوردار باشد. پس از تحریم‌ها علیه تولیدکنندگان بزرگ بلاروس و روسیه، این گمانه‌زنی وجود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000