سفر باقری به مسکو و دیدار با معاون وزیر خارجه روسیه

اعتمادآنلاین|

میخائیل اولیانوف، نمایندگی روسیه در وین در پیامی که در صفحه توییتری خود منتشر کرد از دیدار «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه با «علی باقری» معاون وزیر امور خارجه ایران و مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته‌ای در مسکو خبر داد.

در این پیام توییتری همچنین آمده است که «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین نیز در این نشست حضور داشته است.

میخائیل اولیانوف در خصوص این نشست توضیح داد: «تبادل نظر بسیار حرفه‌ای در خصوص وضعیت فعلی برجام و چشم‌اندازهای مذاکرات وین انجام گرفت. ارزیابی من این است: «علی‌رغم تمامی دشواری‌ها، هنوز امکان احیای توافق هسته‌ای وجود دارد و برای تحقق این امر، ایالات متحده باید انعطاف بیشتری از خود نشان دهد».

پست بعدی

طعمه 30 میلیارد تومانی آدم‌ربایان چگونه نجات یافت

ش جولای 2 , 2022
اعتمادآنلاین| آدم‌ربایان که پسر تاجر موفق و ثروتمند تهرانی را ربوده بودند تا دست به اخاذی 30میلیارد تومانی از خانواده‌اش بزنند، وقتی متوجه شدند پلیس در تعقیب آنهاست گروگان خود را پس از 3روز در بیابان رها کردند. به‌ گزارش همشهری، مدتی قبل پسر 21ساله یک تاجر و کارخانه‌دار تهرانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000