دستگیری سارقی که با سلاح جنگی دزدی می کرد

اعتمادآنلاین|

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق منزل و کشف یک قبضه سلاح جنگی خبر داد.

به گزارش اعتماد آنلاین ،سرهنگ " جلیل موقوفه ای " اظهار داشت: تیم عملیات کلانتری 134شهرک قدس در حال گشت زنی در محله شهرک قدس بودند که به راکبان یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش و صورت های پوشیده در حال پرسه زنی و زاغزنی منازل بودند مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر به 2 موتورسوار مراجعه می کنند .

وی با بیان اینکه متهمان با مراجعه ماموران با سرعت از محل متواری می شوند افزود: در یک تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار با درایت و هوشیاری ماموران، موتورسیکلت متوقف و یکی از متهمان قبل از هرگونه اقدامی دستگیر می شود و در بررسی اولیه از متهمان یک قبضه سلاح سرد و یک قبضه کلت کمری به همراه 15عدد فشنگ جنگی کشف شد .

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه متهم 39 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل در شمال تهران اعتراف کرد ادامه داد: دستگیری متهم متواری در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق سرقت و تحمل حبس در زندان می باشد در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

پست بعدی

ببینید | ماجرای استیضاح وزیر صمت به کجا ختم شد؟

چ ژوئن 29 , 2022
معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص ماجرای استیضاح وزیر صمت گفت: بسیاری از استیضاح کنندگان در کمسیون صنایع قانع شدند و استیضاح وزیر صمت را پس گرفتند.منبع:ایرنا

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000