بورس کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را حفظ کرد

اعتمادآنلاین|

روند نزولی در بازار سرمایه در هفته‌های اخیر باعث شده بود شاخص کل که توانسته بود یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را هم فتح کند، روز گذشته تا یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحد کاهش یابد اما امروز این شاخص با ۲۰۰۰ واحد افزایش توانست این کانال را حفظ کند.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۲۷۴۱ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۵۰۴ هزار واحد ایستاد. این در حالیست که شاخص کل با معیار هم وزن ۳۸۸ واحد کاهش یافت و به رقم ۴۱۷ هزار و ۲۹۵ واحد رسید. در این بازار ۳۹۲ هزار معامله به ارزش ۳۹ هزار و ۳۸۲ میلیارد ریال انجام شد. پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی نوری، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پتروشیمی بوعلی، پالایش نفت بندرعباس و بانک نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی پارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشت. در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس دو واحد افزایش یافت و رقم ۲۰ هزار و ۳۰۵ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۲۲۴ هزار معامله انجام شد که ۱۲۴۳ میلیارد ریال ارزش داشت. پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، بانک دی و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سنگ آهن گوهرزمین، سرمایه گذاری صباتامین و گروه توسعه مالی مهر آیندگان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

پست بعدی

سرنوشت طرح صیانت مبهم است/طرح صیانت، به شورای عالی فضای مجازی ارجاع شده

د ژوئن 27 , 2022
اعتمادآنلاین| غلامرضا نوری، نایب رئیس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس گفت: سرنوشت طرح صیانت مبهم است. طرح صیانت، به شورای عالی فضای مجازی ارجاع شده است. به گزارش دنیای اقتصاد، این نماینده در ادامه اظهار کرد: یک ماه قبل درجریان بررسی طرح شفافیت، پیشنهاد دادم تا جلسات، نظرات و آرای شورای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000