وزیر صمت: هیچ پیامک تهدیدآمیزی از نمایندگان دریافت نکرده ام

اعتمادآنلاین|

سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صمت در جلسه امروز کمیسیون صنایع که با حضور طراحان استیضاح وی و اعضای کمیسیون برگزار شد، در پاسخ به سوالی پیرامون ادعای برخی رسانه ها مبنی بر ارسال پیامکی تهدیدآمیز از جانب طراحان استیضاح برای انتصاب افرادی به مدیریت یک شرکت صنعتی، تاکید کرد: به صراحت می گویم هیچ پیامک تهدیدآمیزی برای من نیامده و این موضوع را تکذیب می کنم. این مطلب را جایی نگفته ام و هر کسی که منتشر کرده خودش باید پاسخگو باشد.

به گزارش ایلنا، وی با اشاره به اینکه از جانب برخی نمایندگان برای انتصابات پافشاری‌هایی وجود داشته، افزود: نمایندگان امضاکننده استیضاح حتی فشاری برای انتصابات به من وارد نکرده‌اند البته نمایندگان دیگری پافشاری بیش از حد درباره انتصابات داشته‌اند که اگر لازم باشد در مجلس راجع به آن سخن خواهم گفت.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ه در پایان این نشست گفت: منتطر پاسخ نمایندگان متقاضی استیضاح هستیم و تا فردا نتیجه جلسه کمیسیون درباره قانع شدن یا نشدن متقاضیان استیضاح مشخص خواهد شد.

پست بعدی

داماد عصبانی پدرزنش را کشت

د ژوئن 27 , 2022
اعتمادآنلاین| مردی جوان که پدر همسرش را با ضربه چاقو از پا درآورده است، دستگیر و روانه زندان شد. به گزارش اعتماد آنلاین، ماموران پلیس کرمانشاه وقتی از نزاع خانوادگی مطلع شدند به محل حادثه رفتند و دریافتند مرد ۶۶ ساله‌ای با داماد ۳۲ ساله‌اش درگیرشد بود که مرد جوان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000