عده‌ای به وزیر صمت فشار می‌آورند تا اقداماتی خارج از اختیار این وزارتخانه انجام دهد

اعتمادآنلاین|

علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شاهرود در مجلس در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس بیان کرد: برخی از همکاران در مجلس در حال فشار به وزیر صمت به منظور انجام اقداماتی هستند که اصلا در اختیار ایشان نیست. برای اینکه یک کارخانه در یک منطقه باقی بماند ما نباید مردم یک شهر را نابود کنیم. امروز شهرستان شاهرود با بیش از ۱۵۰ لیتربرثانیه مشکل تأمین آب شرب مواجه هستند. نباید برای تأمین آب یک کارخانه در شهری دیگر حیات مردم در شاهرود تخریب شود.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: عده‌ای به وزیر صمت فشار می‌آورند تا اقدامی را انجام دهد که در اختیار این وزارتخانه نیست. منابع شاهرود متعلق به مردم است و مردم اجازه تصاحب آن را نمی‌دهند. اکنون ما شاهد فشارها و هجمه‌هایی این چنینی به وزیر صمت هستیم که از منطق به دور است.

پست بعدی

مسئولیت گرانی‌ها بر عهده همه مسئولان است

ی ژوئن 26 , 2022
اعتمادآنلاین| نماینده ابهر، خرم‌دره و سلطانیه با تاکید بر اینکه مسئولیت گرانی‌ها بر عهده همه مسئولان است، اظهار کرد: نه دولت مجلس را مقصر جلوه دهد و نه مجلس، دولت را مقصر بداند؛ چراکه مردم تحت فشار گرانی فرقی میان مجلس و دولت نمی‌بینند. به گزارش ایسنا، حسن شجاعی علی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000