جدایی مدافع برزیلی از استقلال قطعی شد

اعتمادآنلاین|

باشگاه استقلال بعد از نقل و انتقالات نیم فصل سال گذشته و با توجه به جدایی مرادمند و یزدانی رافائل سیلوای برزیلی را در خط دفاعی به خدمت گرفت. مدافعی که خیلی زود در ترکیب آبی‌ها جا افتاد و یکی از بازیکنان تاثرگذار استقلال در راه قهرمانی بود.

به گزارش خبرآنلاین، با این حال این مدافع برزیلی که قراردادی کوتاه مدت با استقلال داشت در پایان فصل خواستار رقمی سنگین برای ادامه حضورش در این تیم داشت که مورد موافقت آبی‌ها قرار نگرفته است.

پیشنهاد آخری سیلوا به استقلال دریافت ۵۰۰ هزار دلار برای فصل بود که در نهایت این پیشنهاد را مدیران این باشگاه رد کردند تا جدایی مدافع برزیلی از این تیم قطعی شود.

گفته می‌شود سیلوا پیش قرارداد خود را با یک باشگاه اماراتی امضا کرده و به زودی راهی این تیم خواهد شد. به این ترتیب استقلال باید در خط دفاعی به دنبال جایگزین این بازیکن باشد.

پست بعدی

قیمت محصولات ایران‌خودرو برای تیرماه اعلام شد

ی ژوئن 26 , 2022
اعتمادآنلاین| گروه صنعتی ایران‌خودرو قیمت جدید 23 محصول خود برای تیر 1401 را اعلام کرد. قیمت محصولات این شرکت در تیر 1401 نسبت به ماه قبل تغییر محسوسی نداشته است. به گزارش تسنیم، در این لیست، پژو206 تیپ3 سقف‌شیشه‌ای با قیمت 181 میلیون و 361 هزار تومان قیمت خورده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000