کشف یک تن و 800 کیلوگرم آرد قاچاق در قم

اعتمادآنلاین|

سردار "بهادر اسماعیلی" اظهار داشت: مأموران یگان تکاوری استان در راستای انجام وظایف ذاتی خود، یک دستگاه وانت نیسان را در محور قدیم "قم-تهران" به ظن حمل بار قاچاق توقیف کردند.

​به گزارش فارس، وی افزود: در ادامه مأموران طی بازرسی از خودرو موصوف، 45 گونی 40 کیلویی آرد به وزن یک تن و 800 کیلوگرم فاقد مجوز و قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در این رابطه متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

وی اضافه کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه کرده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

پست بعدی

اوکراین به نامزدی عضویت در اتحادیه اروپا درآمد

پ ژوئن 23 , 2022
اعتمادآنلاین| پارلمان اروپا در اقدامی نمایشی، به اوکراین وضعیت نامزدی در این اتحادیه را اعطا کرد. ‌به گزارش مهر، به نقل از شبکه الجزیره، پارلمان اروپا امروز پنج شنبه با اعطای وضعیت نامزد احتمالی اتحادیه اروپا به اوکراین، مولداوی و گرجستان موافقت کرد. رئیس پارلمان اروپا با تاریخی خواندن این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000