تسهیلات وزارت بهداشت برای پزشکان در مناطق محروم اعلام شد

اعتمادآنلاین|

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از مرکز جامع خدمات سلامت شهری روستایی غلامان شهرستان راز و جرگلان در مرز ایران و ترکمنستان اعلام کرد:بسته‌های جدید برای ماندگاری پزشکان متخصص در مناطق محروم تعریف می‌شود.

​به گزارش فارس، وی با اشاره به برنامه‌های وزارت بهداشت برای توسعه زیرساخت های حوزه سلامت خراسان شمالی،گفت: خراسان شمالی را استانی محروم می‌دانیم که باید رسیدگی‌های بیشتری به آن شود. در مناطق محروم، بسته‌های جدیدی را تعریف کرده‌ایم که نیروی متخصص بیشتر و ماندگارتری حضور داشته باشند.

وزیر بهداشت افزود: سقف کارانه پزشکان متخصص در مناطق محروم برداشته شد که این باعث انگیزه بیشتر برای خدمت و ماندگاری در مناطق محروم می‌شود.

پست بعدی

باید هر عضو هیات علمی مربی و هدایتگری ۱۰ عضو دیگر را بر عهده بگیرد

پ ژوئن 23 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در جمع اعضای هیات علمی و کارکنان موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در زمینه‌های مختلف در جامعه گفت: از نتایج و یافته‌های پژوهشی باید برای تصمیم‌سازی‌های نهایی در مدیریت کلان کشور استفاده شود. انتظار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000