فروش ارزهای توافقی در کانال ۲۹ هزار تومان

اعتمادآنلاین|

نرخ ارز توافقی در روزهای گذشته با تمهیدات بانک مرکزی برای کنترل و مدیریت بازار ارز موثر بوده است و براین اساس نرخ ارز که در هفته‌های گذشته ملتهب شده و تا ۳۳ هزار تومان هم داد و ستد می‌شد طی روزهای اخیر روند نزولی داشت.

به گزارش ایرنا، نرخ ارز براساس تابلوی صرافی‌های معتبر با قیمت کمتر از ۳۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته می‌شود.

بررسی‌ها حاکی است صرافی‌هایی همچون میرداماد، ایرن، مجتهدی، آی ایکس، اسپیناس، آران، آریا، امین ضراب، سیرجان، ورسای، تهران، متین، ابولوس ارز مسافری را در کانال ۲۷ هزار تومان می‌فروشند.

169762316

همچنین در صرافی سبزه میدان نیز ارز با بهای ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته شد.

به گفته «کامران سلطانی زاده» رئیس کانون صرافان، در بازار متشکل و رسمی ارز،‌بر اساس توافق بین فروشنده و خریدار هر دلار از ۲۹ هزار و ۳۰۰ تا ۳۰ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می‌شود.

سلطانی‌زاده تاکید کرد: ارز در بازار متشکل ارزی و رسمی بدون هیچ گونه ارزپاشی بانک مرکزی و فقط با نرخ توافقی بین صرافان و صادر کنندگان خریداری و به نرخ توافقی به مشتریان عرضه می‌شود.

پست بعدی

سید حسن خمینی : جامعه ما از سختی هایی رنج می برد/ همه امیدوارند دوره حاضر مدیریت اژه ای در قوه قضائیه ، دوره ممتاز و بسیار خوبی باشد

چ ژوئن 22 , 2022
جماران نوشت:حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی گفت: اگر قوه قضائیه در یک نظامی از سلامت وافی و کافی برخوردار باشد سایر نهادها هم لاجرم به چنین صفتی متصف می شوند و این نقش بی بدیلی است که هم رضایتمندی مردم را در پی دارد و هم الهی بودن نظام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000