منچستریونایتد رونالدو را جریمه نمی‌کند

اعتمادآنلاین|

تیم فوتبال منچستریونایتد روز گذشته (جمعه) عازم تایلند شد تا اردوی پیش فصل خود را در شرق آسیا و پس از آن استرالیا آغاز کند. کاروان شیاطین سرخ اما یک غایب بزرگ داشت که آن کریستیانو رونالدو است.

به گزارش تسنیم، رونالدو که شایعه جدایی‌اش از من‌یونایتد شنیده می‌شود، از روزی که تمرینات پیش فصل این تیم آغاز شده در آن شرکت نداشته و حالا این تیم را در اردوی پیش فصلش نیز همراهی نکرده است. دلیل غیبت او برای عدم حضور در تمرینات شیاطین سرخ، مشکلات خانوادگی بوده، هر چند که بسیاری از منابع خبری این موضوع را به بی‌میلی بازیکن برای ماندن در اولدترافورد (به دلیل عدم خضور در لیگ قهرمانان اروپا) نسبت داده‌اند. به هر حال، اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد قصد ندارد که ستاره پرتغالی را به خاطر این غیبت مجازات کند.

در همین حال منابع خبری در انگلیس اعلام کرده‌اند که باشگاه چلسی برای خرید رونالدو حاضر است 14 میلیون پوند به منچستریونایتد بپردازد. مشخص نیست که غیبت رونالدو در اردوی منچستریونایتد تمام خواهد شد و او به سایر بازیکنان تیم ملحق می‌شود یا خیر اما قطعاً عدم حضور او در تایلند می‌تواند روی درآمدهای تیم از فروش بلیت بازی‌های دوستانه یا پیراهن تأثیر منفی بگذارد. حضور در اردوی‌های پیش فصل جزو شرح وظایف بازیکنان است که در قراردادهای آنها هم ذکر شده است و رونالدویی هم که هنوز یک سال دیگر از قراردادش با من‌یونایتد مانده، ملزم به رعایت این قانون است.

پست بعدی

تل‌آویو و ابوظبی به دنبال تقویت روند عادی‌سازی

ش جولای 9 , 2022
اعتمادآنلاین| «یائیر لاپید» نخست‌وزیر پیشبرد امور رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با «محمد بن‌زاید آل‌نهیان» رئیس امارات درباره توسعه روند عادی‌سازی و پیوستن دیگر کشورهای منطقه به آن گفت‌وگو کرد. به گزارش فارس، براساس گزارش پایگاه خبری «عربی۲۱»، «اوفر جندلمان» سخنگوی عربی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیام‌هایی توئیتری اعلام کرد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000