اختلاف ۲۰ درصدی یحیی و درویش!

اعتمادآنلاین|

پرسپولیس با اختلاف بهترین تیم نقل و انتقالات بوده و تا حالا موفق شد بعضی از نقاط ضعفی که فصل قبل با آن دست و پنجه نرم می‌کرد را برطرف کند. بعد از عملکرد ضعیف گلرهای پرسپولیس ، مدیران این تیم علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی را به خدمت گرفتند.

به گزارش خبرورزشی، در سمت راست خط دفاعی دانیال اسماعیلی‌فر جانشین رامین رضاییان شد و در قلب خط دفاع هم مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی به پرسپولیس آمدند. سرخ پوشان سروش رفیعی را در میانه میدان جذب کردند و همچنین محمد مهدی احمدی مدافع چپ تیم ملی امید را هم به خدمت گرفتند.

با این وجود پرسپولیس که قصد یک خانه تکانی اساسی را برای فصل آینده دارد، می‌خواهد چند بازیکن داخلی و خارجی را هم به خدمت بگیرد و با توپ پر لیگ بیست و دوم را شروع کند. پرسپولیس درحالی پرکارترین تیم در نقل و انتقالات تابستانی به حساب می‌آید که همه نفرات جذب شده و البته بازیکنان تمدیدی با نظر یحیی گل محمدی بوده است.

یحیی که دوشنبه برای پیگیری امور نقل و انتقالات راهی باشگاه پرسپولیس شده بود، در گفت و گویی ضمن رضایت از عملکرد مدیران باشگاه در نقل و انتقالات، مدعی شد تا الان ۵۰ درصد از نفرات درخواستی او توسط پرسپولیس جذب شدند.

این درحالیست که جمعه گذشته رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه تلویزیونی خود اعلام کرد تا حالا ۷۰ درصد از نفرات مدنظر گل محمدی را به خدمت گرفته است . حال این وسط اختلافی ۲۰ درصدی بین صحبت های یحیی گل محمدی و رضا درویش وجود دارد که مشخص نیست مربوط به کدام بازیکنان است. گفتنی است کار پرسپولیس در نقل و انتقالات تمام نشده و مدیران این باشگاه قصد دارند چند بازیکن دیگر را هم به خدمت بگیرند.

پست بعدی

امروز تکیه بدخواهان ایران و اسلام به جنگ نرم است/هر کس مردم را از آینده ناامید کند به سود دشمن کار می‌کند

س ژوئن 21 , 2022
اعتمادآنلاین| بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای عشایر که ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شده بود، صبح امروز در محل برگزاری این همایش در شهرکرد قرائت شد. به گزارش فارس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار با اشاره به تعبیر امام بزرگوار از عشایر به‌عنوان ذخایر کشور، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000