ادعای آمریکا درمورد انتقال نفت ایران به اروپا از طریق روسیه غیرقانونی است

اعتمادآنلاین|

ایگور سچین، مدیرعامل شرکت روس نفت روسیه در حاشیه برگزاری مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ گفت: اتهامات مطرح شده از سوی دولت آمریکا علیه روس‌نفت درباره انتقال نفت ایران به اروپا غیرقانونی است.

به گزارش فارس به نقل از تاس، وی گفت: مقامات دولت آمریکا بار دیگر روس نفت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متهم کردند که نفت ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به اروپا منتقل می‌کنند و این ادعاها به طور کامل بی‌اساس و غیرقانونی است.

وی افزود: از وزارت امورخارجه روسیه به خاطر اعتراض به مطرح شدن اتهامات ساختگی از سوی مقامات عالی‌رتبه آمریکایی تشکر می‌کنم. مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ به مدت سه روز از 15 ژوئن تا 18 ژوئن برگزار شد و روز گذشته به کار خود پایان داد.

عنوان مجمع امسال «فرصت‌های جدید در دنیای جدید» بود.

پست بعدی

زمان پرداخت وام 200 میلیونی اعلام شد

ی ژوئن 19 , 2022
اعتمادآنلاین| یک روز پیش از سالروز تاریخی فرمان حضرت امام (ره) در رابطه با تاسیس حساب 100 امام و متعاقب آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یعنی 20 فروردین امسال، اکبر نیکزاد رئیس این بنیاد از مخالفت سازمان برنامه و بودجه با پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی خبر داد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000