واکنش روابط عمومی ریاست جمهوری به خبر دستور رئیسی برای ساخت ۸ هواپیما

اعتمادآنلاین|

مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری طی توئیتی در صفحه شخصی خود اظهارات حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر اصفهان درباره دستور رئیس‌جمهور برای ساخت 8 هواپیمای مسافربری تا سفر بعدی آقای رئیسی به اصفهان را تکذیب کرد.

به گزارش تسنیم، وی نوشته است: نماینده محترم احتمالا آرزویش را از قول رئیس‌جمهور مطرح کرده است.

آقای رئیسی در سفر پنج‌شنبه 26 خردادماه به اصفهان و در جریان بازدید از شرکت دانش‌بنیان صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) دستور داده بود که این مجموعه، هواپیمای مسافری هم تولید کند.

هسا به عنوان اولین مرکز ساخت انواع پرنده بال ثابت و بالگردان تعیین و با در دستور قرار گرفتن برنامه ساخت هواپیمای مسافربری روند تکاملی خود را طی می‌کند. ساخت جنگنده کوثر، طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین ابابیل، تولید بالگردهای شاهد 278، ظفر 300، شاهد 274، شاهد 285، ساخت پروانه با مواد کامپوزیت، تعمیرات هواناو، تولید هواپیمای آموزشی سیمرغ، هواپیمای آبپاش، ساخت و تست ترمز هواپیما، کمک به تجهیز و نوسازی ناوگان ریلی کشور و تامین تجهیزات مورد نیاز حوزه هوایی کشور از جمله خدمات و تولیدات شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) است.

پست بعدی

کیفرخواست قاتل شهید نظری صادر شد/ متهم در کرمانشاه محاکمه می‌شود

ش ژوئن 18 , 2022
اعتمادآنلاین| شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در دیدار مسؤولان عالی انتظامی و قضائی استان که در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، در پاسخ به مطالبه فرمانده انتظامی استان در خصوص تعیین تکلیف سریع‌تر عامل شهادت سرگرد نظری، اظهار داشت: کیفرخواست فرد قاتل صادر شده و به زودی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000