کیفرخواست قاتل شهید نظری صادر شد/ متهم در کرمانشاه محاکمه می‌شود

اعتمادآنلاین|

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در دیدار مسؤولان عالی انتظامی و قضائی استان که در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، در پاسخ به مطالبه فرمانده انتظامی استان در خصوص تعیین تکلیف سریع‌تر عامل شهادت سرگرد نظری، اظهار داشت: کیفرخواست فرد قاتل صادر شده و به زودی نیز قرار است محاکمه وی در یکی از دادگاه‌های کرمانشاه انجام و رأی لازم صادر شود.

​به گزارش فارس، وی با اشاره به اهتمام دستگاه قضائی و پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در جامعه و استان کرمانشاه، عنوان کرد: یکی از موضوعات نگران کننده‌ای که با آن روبرو هستیم مسئله تیراندازی‌هایی است که تقریباً روزانه در استان اتفاق می‌افتد.

دادستان کرمانشاه افزود: در این میان هم دستگاه قضائی و هم پلیس بر این موضوع اتفاق نظر دارند که باید با این افراد به شدت و قاطعانه و بدون گذشت برخورد کرد تا وضعیت شهر و جامعه با ناامنی مواجه نشود.

وی با سخت توصیف کردن کار پلیس در دستگیری عاملان تیراندازی به دلیل اینکه عمده آن‌ها در ساعات ابتدایی بامداد و تاریکی هوا رخ می‌دهد عنوان کرد: دستگاه قضائی نیز قدردان زحمات مأموران جان برکف پلیس بوده و چند ماهی است که مرخصی این افراد به همراه قاچاقچیان سلاح و مهمات را ممنوع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۳۶۷ محکوم به جرم تیراندازی، قاچاق و حمل سلاح بیش از چهار ماه و ۱۵ روز است که در زندان به سر برده و هیچ گونه مرخصی به آن‌ها اعطا نشده است.

کرمی از اقدام پلیس کرمانشاه در دستگیری سارقان یک واحد مسکونی در محله بهار و همچنین دستگیری یکی از اراذل و اوباش کرمانشاه در شهرک کارمندان نیز تقدیر کرد و گفت: تداوم برخوردهای قاطعانه با اشرار و عاملان ناامن کننده در دستور کار دستگاه قضائی و پلیس قرار دارد و مردم مطمئن باشند با جدیت از امنیت آن ها دفاع می شود.

پست بعدی

بالاخره ، «طلب» رئیسی بود یا «دستور؟» / وزیر دفاع ، با استناد به «صدور اوامر رئیس جمهور» دستور «حرکت جهادی بی درنگ» برای ساخت هواپیمای مسافربری را داد

ش ژوئن 18 , 2022
پایگاه اطلاع رسانی دولت ، ساعت ۱۵:۲۹ امروز خبر تکذیب «دستور رئیس جمهور برای ساخت هواپیمای داخلی » را منتشر و سخنان رئیسی را فقط «طلب» او دانست اما همین پایگاه در ساعت ۱۶:۲۸ دقیقه دستور وزیر دفاع به مدیرعامل سازمان صنایع هوایی را منشر کرد که با استناد به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000