نزاع مرگبار 2 برادر بر سر اختلاف ملکی

اعتمادآنلاین|

مردی میانسال در جریان نزاعی که بر سر اختلاف ملکی با برادرش رخ داد، به قتل رسید.

به گزارش اعتماد آنلاین، ماموران پلیس پس از دریافت خبری از مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه در یکی از روستاهای شهرستان تویسرکان نزاعی درگرفته است بلافاصله به محل حادثه رفتند و فهمیدند دو نفر در این دعوا مجروح و به بیمارستان تویسرکان منتقل شده‌اند.

در ادامه معلوم شد این درگیری ناشی از اختلافات ملکی و کشاورزی میان ۲ برادر بود که هر دو زخمی شده‌اند. ساعتی بعد خبر رسید یکی از این دو برادر که مردی 40 ساله بود، به‌دلیل اصابت چاقو به ناحیه شکم جان باخته است.

ماموران در گام بعدی با انجام کار اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند قاتل را که فردی ۲۴ ساله شناسایی و دستگیر کنند. فرد متهم با اعتراف به جرمش، تحویل مرجع قضائی شد.

پست بعدی

واکنش وزارت بهداشت به اخباری درباره «معجزه درمان سرطان»: هنوز نظر دادن در مورد این داروی خاص خیلی زود است/موارد مشابه هم بوده که غلط از اب در امدند

ش ژوئن 18 , 2022
اعتمادآنلاین| علی قنبری مطلق، رئیس اداره مدیریت سرطان وزارت بهداشت درباره دارویی که در یک کارآزمایی بالینی به مبتلایان به سرطان رکتوم (راست روده) داده شده و منجر به ورود آنها به مرحله بهبودی شده است، گفت: از بین ۱۰ هزار مولکولی که وارد مطالعات می‌شوند، ۱۰ مولکول وارد مطالعه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000