نقش بزرگان عشایر و طوایف ما بسیار مهم است

اعتمادآنلاین|

​سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در حاشیه نشست با سران و بزرگان طوایف شهرهای آبادان، خرمشهر و اروندکنار، اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم وحدت و یک دلی است که بین اقوام مختلف خوزستان به ویژه اعراب و شیوخی هستند که میان مردم حضور دارند.

به گزارش فارس، وی افزود: از موضوعات مطرح شده در جلسه امروز، تکریم شیوخ و بزرگان حاضر از مجموعه خدمت‌گزاران حادثه ناگوار متروپل بود.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: سپاه و بسیجیان استان و آبادان، نیروی زمینی سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در کنار مردم خدمات زیادی انجام دادند و از بدو حادثه در خدمت مردم بودیم تا از سختی که برای مردم بوجود آمد بکاهیم.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته تمامی اجساد خارج و با تلاش‌های صورت گرفته پهنای خطر کمتر و امروز شاهد برقراری آرامش نسبی در محل حادثه هستیم.

حسن شاهوار پور تصریح کرد: ماهم در برابر این تقدیر، قدردان مردمی هستیم که سال‌ها مرزداران ایران و امروز مرزدار ایران اسلامی هستند.

وی بیان کرد: آبادان و خرمشهر جز مرزهای حساس ما هستند که بخشی از حفاظت آن‌ها بر دوش همین عشایر است و نیروهای مسلح از جمله سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی در کنار مردم از مرزهای ایران اسلامی دفاع می‌کنند.

شاهوار پور عنوان کرد: نقش بزرگان عشایر و طوایف ما بسیار مهم و کلیدی است اما مردم ما در حوزه‌های مختلفی همچون آب، بیکاری و سایر مشکلاتی همچون مشکلات آبادان و خرمشهر دارند که در شان نظام ما نیست.

وی اضافه کرد: ان شاءالله در دولت انقلابی سیزدهم با عزمی که رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم دارند، این مشکلات هم برطرف خواهند شد.

پست بعدی

نماینده مجلس: از مردم حوزه‌های انتخابیه ، ناسزا و نقد می‌شنویم

پ ژوئن 16 , 2022
خانه ملت نوشت :نماینده بردسکن و کاشمر در مجلس گفت: خواهش می کنم در ۶۰ روزه فرصت طلایی کشاورزان که در گذشته هفته‌ای ۴ ساعت با قطع برق مواجه بودند اما اخیراً قطعی برق آنها به هفته‌ای دو مرتبه و هر مرتبه نیز بیش از ۷ ساعت رسیده است مورد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000