سازمان ملل درباره پیآمدهای تعطیلی فرودگاه دمشق هشدار داد

اعتمادآنلاین|

«عمران رضا» هماهنگ‌کننده سازمان ملل در امور انساندوستانه سوریه با هشدار درباره پیآمدهای خطرناک تعطیلی فرودگاه دمشق، گفت که تعطیلی فرودگاه در کنار دیگر مشکلات مردم سوریه، نتایج منفی دیگری برای آن‌ها خواهد داشت.

​به گزارش فارس، وی درباره حملات هوایی اخیر به فرودگاه دمشق که باعث وارد آمدن خسارت و تعطیلی آن شد، ابراز نگرانی کرد و درباره پیآمدهای آن هشدار داد و گفت: «ممکن است تعطیلی فرودگاه مانع رسیدن کمک‌های انساندوستانه شود و اگر سریعا این مشکل حل نشود، پیآمدهای انسانی خطرناک و ناگواری برای بیش از دو میلیون نیازمند خواهد داشت.»

بنابر گزارش شبکه روسیا‌الیوم، رضا همچنین گفت که بخش خدمات حمل و نقل هوایی سازمان ملل، کالاهای بشردوستانه از جمله لوازم بهداشتی و درمانی مانند واکسن کزاز، کیت‌های آزمایشی و انتقال خون و داروهای دیابت را به سراسر سوریه منتقل می‌کند.»

وی تأکید کرد که هدف قرار دادن اماکن و زیر ساخت‌های غیرنظامی خلاف قوانین بشردوستانه بین‌المللی است.

اخیرا رژیم صهیونیستی فرودگاه دمشق را هدف حمله هوایی قرار داد که طی آن به یک باند فرود اصلی، یک باند دیگر و یک اتاق تجهیزات خسارت‌هایی وارد آمد.

پست بعدی

در بهترین موقع به پرسپولیس برگشتم/برای پوشیدن پیراهن شماره 7 از پروین اجازه می گیرم

چ ژوئن 15 , 2022
اعتمادآنلاین| سروش رفیعی درباره بازگشت خود به تیم پرسپولیس اظهار داشت: قطعا بابت این موضوع خیلی برای خودم خوشحال هستم. هواداران از قبل به من محبت داشتند و مطمئن هستم اکنون که این قرارداد را بسته‌ام این لطف و محبت شان ادامه دارد. امیدوارم بتوانم با تلاش و تمرکز خوب، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000