اینجا ایران ۱۹۵۳ نیست؛ به رویاپردازی ادامه دهید

اعتمادآنلاین|

محمد مرندی، مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان با انتشار یک توئیت در حساب کاربری خود به پیام توئیتری راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در حمایت از تجمع گروهی از ایرانیان خارج از کشور واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، مرندی نوشت: رژیم شما از طریق تحریم‌های فشار حداکثری علیه مردم ایران مرتکب جنایات علیه بشریت می‌شود و شما در این جنایت شریک هستید.

وی ادامه داد: به رویاپردازی ادامه دهید اما ایران در حال رشد است. تامین مالی اغتشاشات و تروریسم همزمان با اعتراضات مردمی در پایتخت‌های غربی بی‌فایده است. اینجا ایران ۱۹۵۳ نیست.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

کارنامه دولت های دوقلو دهم و سیزدهم/ اجرای برنامه احمدی نژاد توسط رئیسی/تحویل 100 هزار مسکن در پایان شهریور به کجا رسید؟

ی اکتبر 23 , 2022
بیش از یکسال از حکمرانی ابراهیم رئیسی بر دولت سیزدهم نشان می دهد، او در حوزه های اقتصاد،فرهنگ، سیاست داخلی و خارجی با بهره گیری از کادرسازی مدیران دولت های نهم و دهم، در ساختار تفکر احمدی نژاد تصمیم سازی کرده و روحی تازه در کالبد او دمیده است. رسول […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000