درخواست یک میلیون دلاری نوری از استقلال

اعتمادآنلاین|

طی روزهای اخیر باشگاه استقلال مذاکراتی را با الکساندر نوری برای حضور روی نیمکت این تیم انجام داد که در نهایت با درخواست بالای این مربی، پرونده این ماجرا بسته شد.

به گزارش فارس، بر اساس پیگیری‌ها، مربی ایرانی-آلمانی در مذاکرات با باشگاه استقلال درخواست مبلغ یک میلیون دلار برای خودش به همراه دستیارانش کرده بود. حتی گفته می‌شود او خواهان پرداخت حدود 50 درصد این مبلغ به صورت نقد بود که این درخواست مورد مخالفت مدیران باشگاه قرار گرفت.

به این ترتیب ماجرای این انتقال به پایان رسید تا باشگاه استقلال دوباره به سراغ دیگر گزینه‌های خارجی خود شامل خوزه مورایس، برود. مدیران استقلال در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر سرمربی جدید را انتخاب و معرفی کنند.

پست بعدی

وقتی مجلس یازدهم غلط تایپی نامه سازمان انرژی اتمی را تخلف از قانون می داند!

چ ژوئن 15 , 2022
اعتمادآنلاین| علی‌اکبر صالحی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با اشاره به انتشار گزارش کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی مبنی بر محرز شدن استنکاف رئیس‌جمهور سابق و معاونش از اجرای قانون راهبردی لغو تحریم‌ها گفت:در گزارش به تاریخی اشاره شده است که قبلا درباره آن از سوی آقای کمالوندی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000