چهارمین اهدای عضو سال جاری در کرمان به یک نفر جان دوباره بخشید

اعتمادآنلاین|

رضا جعفری مسئول واحد پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: کبد علی‌اکبر احمدی افزادی ۵۵ ساله اهل و ساکن کوهبنان که بر اثر بیماری دچار مرگ مغزی شده بود، در روز سه شنبه ۲۴ خردادماه به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: مرحوم احمدی افزادی در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری و مرحله رضایت‌گیری اهدای عضو از خانواده این بیمار با حضور این تیم در کرمان و شهرستان کوهبنان انجام و در نهایت کبد وی برای پیوند به شیراز ارسال شد.

مسئول واحد پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی کرمان از همکاری خانواده مرحوم احمدی افزادی و تلاش و زحمات مسئول واحد فراهم آوری و هماهنگ‌کنندگان این واحد، تیم‌های پزشکی، بیهوشی، پرستاری آی‌سی‌یو یک و اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر قدردانی کرد.

پست بعدی

ایران دارای ظرفیت‌های لازم برای تأمین نفت و گاز پاکستان است

س ژوئن 14 , 2022
اعتمادآنلاین| سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز سه شنبه در دیدار «بلاول بوتو زرداری» وزیر خارجه پاکستان، با اشاره به روابط عمیق دو ملت که ریشه در قرن‌ها ارتباط قلبی و اعتقادی دارد، ملت ایران و پاکستان را نه فقط همسایه، بلکه خویشاوند یکدیگر خواند و اظهار داشت: بیشترین زائران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000