بایدن ۱۳ جولای با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار می‌کند

اعتمادآنلاین|

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی از سفر قریب الوقوع «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش فارس، شبکه الجزیره در خبری فوری گزارش داد که «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی طی روزهای ۱۳ و ۱۴ جولای (۲۲ و ۲۳ تیر) میزبان بایدن خواهد بود.

دفتر بنت همچنین در این بیانیه آورده است که «اسرائیل از بایدن به دلیل تلاش برای تقویت منافع مشترک ما با عربستان سعودی قدردانی می‌کند.»

پیشتر نیز دیوان پادشاهی عربستان سعودی در بیانیه‌ای اعلام کرد که بایدن در راستای تقویت روابط دوجانبه تاریخی و شراکت راهبردی بین عربستان و آمریکا و نیز تمایل مشترک دو کشور برای توسعه روابط در تمامی زمینه‌ها، به ریاض سفر می‌کند.

در این بیانیه آمده است که بایدن بنابه دعوت «سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» شاه عربستان سعودی طی روزهای ۱۵ و ۱۶ جولای (۲۴ و ۲۵ تیر) به ریاض سفر خواهد کرد.

پست بعدی

تحریم 49 شهروند انگلیس از سوی روسیه

س ژوئن 14 , 2022
اعتمادآنلاین| وزارت خارجه روسیه غروب سه شنبه به وقت تهران در واکنش به اقدامات خصمانه انگلیس علیه روسیه، از تحریم شماری از شهروندان انگلیس از جمله چند مقام دفاعی این کشور خبر داد. ​به گزارش فارس، به گزارش منابع خبری، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که ۴۹ شهروند انگلیس از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000