کابینه رئیسی اولین کارت زرد را از مجلس انقلابی گرفت/ فاطمی اولین کارت زرد را دشت کرد

اعتمادآنلاین|

نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز (۲۴ خرداد) در جلسه صحن علنی مجلس، پس از استماع پاسخ های سید رضا فاطمی امین وزیر صمت دولت به سوال ملی محمد وحیدی و ۳۷ نماینده دیگر از پاسخ های وزیر قانع نشد و به وزیر صمت کارت زرد داد.

به گزارش ایلنا، این نخستین کارت زرد مجلس انقلابی به دولت سید ابراهیم رئیسی از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم از تابستان ۱۴۰۰ است.

گفتنی است پس از ارائه پاسخ‌های فاطمی امین، با اعلام عدم اقناع از سوی وحیدی و بیان اینکه: با توجه به اینکه سوال انفرادی نبوده و تعداد دیگری از نمایندگان هم آن را امضاء کردند و همچنین ۵ ماه از جلسه کمیسیون گذشته و عملکرد وزیر درخصوص رفع مشکلات رضایتبخش نیست، اجازه دهیم که صحن در این زمینه اعلام نظر کرد.

بعد از این قالیباف اقناع از پاسخ های وزیر را در صحن به رأی گذاشت که نمایندگان با ۱۴۱ رأی مخالف در مقابل ۹۰ رأی موافق و ۱۰ رأی ممتنع عدم اقناع خود از این پاسخ ها را اعلام نموده و به نخستین کارت زرد با به وزیر صمت کابینه سیدابراهیم رئیسی دادند.

پست بعدی

فولاد، سپاهان و استقلال در فهرست بهترین باشگاه‌های آسیا

س ژوئن 14 , 2022
اعتمادآنلاین| فدراسیون تاریخ و آمار رده‌بندی یک سال اخیر بهترین تیم‌های جهان را منتشر کرده است که ۳ تیم ایرانی در بین ۲۰ باشگاه برتر آسیا هستند. به گزارش ایسنا، فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال جهان هر ساله بهترین تیم‌های باشگاهی جهان را براساس امتیازهای خود طبقه‌بندی می‌کند. در جدیدترین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000