ما نگرانی‌های ترکیه را جدی می‌گیریم

اعتمادآنلاین|

ماگدالنا اندرسون، نخست وزیر سوئد با اشاره به نگرانی‌های ترکیه درخصوص پیوستن سوئد به ناتو گفت که کشورش نگرانی‌های ترکیه را جدی می‌گیرد و تلاش می‌کند از طریق گفت‌وگو، نگرانی‌های ترکیه را رفع کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم،‌ اندرسون پس از دیدار با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو گفت: نگرانی‌هایی را که از ترکیه دریافت کرده‌ایم، جدی می‌گیریم.

وی ابراز امیدواری کرد که دبیرکل ناتو بتواند از طریق گفت‌وگو برای حل مشکل امتناع ترکیه از موافقت با پیوستن سوئد به ناتو، ایفای نقش کند.

پیشتر ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو گفته بود که می توان نگرانی‌هایی که ترکیه ابراز کرده را به نحوی رفع کرد که عضویت دو کشور سوئد و فنلاند به تعویق نیفتد.

وی با بیان اینکه فنلاند و سوئد نگرانی‌های خود را در مورد دوره انتقال ابراز می‌کنند، متعهد شد که ناتو تلاش خواهد کرد روند پیوستن آنها را تسریع بخشد.

پست بعدی

چاره‌ای جز ایجاد تحول با اصلاح شیوه مملکت داری نداریم

د ژوئن 13 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار اعضای شورای راهبردی دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران، با بیان اینکه معتقدم اصلی ترین بحران انقلاب اسلامی و نظام اسلامی، در حکمرانی است، افزود: بخش مهمی از مشکلات کشور مربوط به حوزه مدیریت و حکمرانی است و بنابراین چاره ای نداریم جز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000