پاسخ «شرق» به تهدید انسیه خزعلی؛ پسرتان هنوز در کاناداست!

اعتمادآنلاین|

روزنامه شرق به انسیه خزعلی که تهدید کرده بود هر کس «شایعه» اقامت فرزندش در کانادا را پخش کرده، آن را اصلاح کند وگرنه شکایت می‌کند، یادآور شده که هنوز پسر در کاناداست!

به گزارش شرق، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان درباره ماجرای اقامت پسرش در کشور کانادا که «گفته بود به کشور بازخواهد گشت و همچنان بعد از هفته‌ها خبری از بازگشت پسرش نیست» گفته است: یک هفته به آنهایی که این دروغ را منتشر کردند مهلت می‌دهم که مطلب کذب خود را اصلاح کنند.

نویسنده شرق در ادامه نوشته: فارغ از اینکه این تهدید تا چه میزان اهمیت دارد، باید به خانم خزعلی متذکر شد که فرزندش در کانادا دقیقا در کشوری که به تازگی بسیاری از مسئولان ما را تحریم کرده و روابط دیپلماتیک سرد و حتی خصمانه با جمهوری اسلامی ایران دارد، در حال گذران زندگی و فعالیت اقتصادی است.

در ادامه این گزارش یادآوری شده است: اطلاعات فعالیت پسر خزعلی و زندگی‌اش نشان می‌دهد او در یک سفر توریستی به سر نمی‌برد و با داشتن اقامت «موقت یا دائم که ما هنوز قطعی نمی‌دانیم» ساکن کاناداست و کار می‌کند و مالیات هم می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟ 4 0

نتیجه بر اساس 4 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

شکایت هیلاری کلینتون از ترامپ

س نوامبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| تیم حقوقی هیلاری کلینتون (وزیر خارجه سابق آمریکا و رقیب ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶) دعوی حقوقی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا را بی‌مایه و «نمایش سیاسی» توصیف کردند. وکلا استدلال کردند که هیلاری کلینتون باید برای هزینه‌های حقوقی که در آن پرونده به او تحمیل شده، ۱.۰۶ میلیون دلار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000