پایان فرار رباینده کودک 2 ساله

اعتمادآنلاین|

فردی که کودکی 2 ساله را ربوده بود، در جریان تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی گزارش ربوده شدن کودکی 2 ساله در شهرستان چابهار بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که آدم‌ربا به دلیل یکسری اختلافات قبلی این کودک 2 ساله را ربوده است. متهم که مطلع شده بود پلیس به دنبال شناسایی و دستگیری او است عرصه را بر خود تنگ دید و کودک ربوده شده را پس از 4 ساعت رها کرد و متواری شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کودک رها شده در همان لحظه تحویل خانواده‌اش شد، تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع تلاش برای دستگیری این متهم تحت تعقیب توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار ادامه داشت، تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی بر تردد مجدد او در سطح شهرستان به دست آمد.

سردار طاهری افزود: در نهایت با تلاش شبانه روزی مأموران و انجام یکسری اقدامات تخصصی مخفیگاه این آدم‌ربا در یکی روستاهای شهرستان چابهار شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از یک ماه فرار دستگیر شد.

پست بعدی

تیم شمشیربازی ایران به برنز آسیا رسید

د ژوئن 13 , 2022
اعتمادآنلاین| تیم شمشیربازی ایران که با ترکیب علی پاکدامن، محمد فتوحی، محمد رهبری و نیما زاهدی در رقابت‌های تیمی قهرمانی آسیا در بخش سابر حضور پیدا کرده بود با شکست ۴۴ بر ۴۵ برابر ژاپن از صعود به فینال بازماند اما در دیدار نهایی با عبور از سد تیم هنگ‌کنگ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000