افتتاح حساب بیش از ۱۵ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی

اعتمادآنلاین|

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: از تعداد افراد تایید نهایی شده در طرح نهضت ملی مسکن تنها حدود ۱۵ هزار و ۳۰۰ نفر در سطح استان افتتاح حساب کرده‌اند. همچنین تاکنون عملیات اجرایی ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در خراسان رضوی آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، محمدعلی منصوری در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی اظهار کرد: از مجموع چهار میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور ۴۰۰ هزار واحد معادل ۱۰ درصد آن‌ برای خراسان رضوی در نظر گرفته شده که تا کنون مجموعا بیش از ۳۷۴ هزار نفر در سطح استان در این طرح ثبت‌ نام کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد مجموع متقاضیان حائز شرایط در خراسان رضوی در این طرح به ۲۳۰ هزار نفر رسیده است که از این تعداد ۵۵ هزار نفر با توجه به بارگذاری مدارک، بررسی سابقه مالکیت، سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا و بررسی فرم «ج» و… تایید نهایی شده‌اند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در مورد پروژه‌های در حال اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان تصریح کرد: تامین زمین در طرح بر اساس تعداد افراد نهایی شده و تعریف پروژه بر اساس تعداد افراد موثر صورت می‌گیرد. بر همین اساس تاکنون عملیات اجرایی ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در خراسان رضوی آغاز شده است.

پست بعدی

پروازهای حج امسال چقدر تاخیر دارد؟

د ژوئن 13 , 2022
اعتمادآنلاین| پروازهای حج امسال مانند سال‌های گذشته تاخیر دارد اما باید دید این معطلی برای حجاج که به گفته مسئولان هوانوردی عمده دلیل آن عربستان به عنوان میزبان است، چقدر خواهد شد؟ به گزارش ایسنا، آخرین پروازهای حج در سال ۱۳۹۸ اتفاق افتاد و کرونا این رویداد را هم مانند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000