کودک‌آزاری با ادعای تربیت و اصلاح

اعتمادآنلاین|

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از شناسایی فرد کودک آزار در شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ‌ حسن کیخا، رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در تشریح خبر گفت: در پی انتشار کلیپ کودک‌آزاری منتسب به شهرستان زاهدان در فضای مجازی و بازنشر آن که موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شد، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت .

وی افزود: با انجام اقدامات سایبری و تحقیقات میدانی متهم در کوتاهترین زمان شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: این فرد در پلیس فتا ضمن اعتراف به اتهامش و اظهار پشیمانی، هدف از این اقدام را اصلاح کودک دانست.

سرهنگ کیخا با تاکید بر جرم بودن کودک‌آزاری و پیگیری موضوع از سوی پلیس، خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان مجری قانون، در راستای حمایت از حقوق کودکان با کسانی که اقدام به صدمه و اذیت آزار و شکنجه جسمی و روحی کودکان و نادیده گرفتن عمدی سلامت و بهداشت روانی و جسمی آن می‌کنند برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

پست بعدی

عربستان اجباری بودن پوشش موی سر و گردن در عکس کارت شناسایی زنان را حذف کرد

ش ژوئن 11 , 2022
اعتمادآنلاین| منابع خبری روز گذشته اعلام کردند که مقامات عربستان سعودی اجبار در پوشاندن مو و گردن در عکس شخصی کارت شناسایی زنان را حذف کرده است. به گزارش شفقنا و به نقل از آرتی، حذف اجبار در لزوم پوشاندن سر و گردن در عکس شناسایی زنان در چارچوب اصلاحات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000