زمان اجرای طرح فروش کیلویی نان + جزئیات

اعتمادآنلاین|

مسعود امرالهی در رابطه با طرح عرضه کیلویی نان اظهار کرد: این طرح در جلسه اخیر شورای آرد و نان مطرح شده و بخش خصوصی، دولتی، اصناف و دستگاه‌های ذی ربط عضو در شورا در حال بررسی طرح هستند.

وی افزود: انتظار دولت بر این است که مردم نان را باکیفیت و عرضه مناسب دریافت کنند و فروش کیلویی نان جلوی کم فروشی و گرانفروشی را خواهد گرفت.

امراللهی خاطرنشان کرد: احتمال دارد در حوزه نان بربری و سنگک، نان توسط نانوایان خام‌تر پخته شود که مردم به سمت واحد‌های صنفی با کیفیت‌تر متمایل می‌شوند.

وی افزود: این طرح با همکاری شرکت خدمات بازرگانی تامین آرد استان‌ها تا چهار ماه آینده اجرا شده و هیچ افزایش قیمتی هم در دستور کار دولت نخواهد بود.

پست بعدی

حتی دختر ترامپ هم پشتش را خالی کرد!

ج ژوئن 10 , 2022
اعتمادآنلاین| «ایوانکا ترامپ»، دختر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا ادعاهای پدرش درباره تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ را رد کرد. به گزارش فارس، به نوشته روزنامه گاردین، ایوانکا ترامپ در جلسه استماع کمیته تحقیقات کنگره درباره حوادث روز ۶ ژانویه ۲۰۲۱ گفت ادعاهای نادرست پدرش درباره اینکه نتیجه انتخابات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000