سپاهان با نکونام وارد مذاکره شد

اعتمادآنلاین|

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان بعد از دو سال حضور در این تیم، سرانجام از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شد و این باشگاه هم اعلام کرده که پروسه انتخاب جانشین این مربی، با سرعت در حال پیگیری است.

به گزارش تسنیم، گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره سرمربی جدید سپاهان مطرح شده است، ولی امروز در اصفهان این شایعه مطرح شد که مدیران این باشگاه در حال مذاکره با جواد نکونام سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان هستند.

یکی از بازیکنان سپاهان که فصل آینده هم با این تیم قرارداد دارد، به خبرنگار تسنیم گفت: «من و چند بازیکن دیگر شنیده‌ایم که باشگاه در پی جلب رضایت نکونام است و اگر در این راه به نتیجه نرسد سراغ مربی خارجی خواهد رفت».

در مورد نیمکت مربیگری سپاهان چند گزینه داخلی و خارجی هم مطرح است و باید دید در نهایت مدیران باشگاه چه تصمیمی برای انتخاب سرمربی جدید خواهند گرفت.

پست بعدی

شرط مصوبه واردات خودرو چیست؟

چ ژوئن 8 , 2022
اعتمادآنلاین| قانون ساماندهی صنعت خودرو درحالی از سوی رئیس مجلس، ابلاغ شده که قبلاً بانک مرکزی اعلام کرده بود که ‌ تأیید منشأ ارز مورد نیاز برای واردات خودرو از سوی این بانک مرکزی، مهمترین الزام واردکنندگان خودرو خواهد بود. به گزارش تسنیم،‌ قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000