تغییر ساعت کاری ادارات استان سمنان ابلاغ شد

اعتمادآنلاین|

فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان طی بخشنامه‌ای ساعات جدید کاری دستگاه‌های اجرایی این استان در تابستان ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

​به گزارش فارس، در این بخشنامه آمده است: پیرو بخشنامه شماره ۵۰/۶/۱۱۲۴۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ و با عنایت به تصویب نامه هیأت وزیران به شماره ۲۶۷۴۳ ت/۵۹۷۹۰ مورخ ۱۴۰۱/۲/۲۴ و حسب دستور و تأکید استاندار سمنان به‌ضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ساعات کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی، نهادها و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات عمومی، غیردولتی و شهرداری‌های استان از ۱۷ خردادماه تا ۳۱ مردادماه در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ و روز کاری پنجشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۲ تعیین می‌شود.

بدیهی است ساعات کار مراکز درمانی و سایر مراکز خدمات‌رسان که مکلف به ارائه خدمات مناسب و شبانه‌روزی به مردم هستند، از این قاعده مستثنی است.

رعایت این بخشنامه مورد تأکید بوده و مقتضی است ضمن صرفه‌جویی در طول روز، در ساعات پایانی وقت اداری کلیه تأسیسات سرمایشی از مدار خارج شود.

پست بعدی

۴ کشته بر اثر انفجار در کابل

د ژوئن 6 , 2022
اعتمادآنلاین| عصر روز دوشنبه(۱۶ خرداد) انفجاری مهیب در وزارت امر به‌معروف و نهی‌از منکر در کابل به وقوع پیوست. به گزارش ایسنا، شبکه خبری الجزیره گزارش داد که در این انفجار، ۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند. هنوز هیچ گروهی مسئولیت وقوع این انفجار را بر عهده نگرفته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000