۶۴ فقره انواع سرقت در قم کشف شد

اعتمادآنلاین|

سرهنگ ولی ترابی اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مبارزه با سارقان خودرو، موتورسیکلت، قطعات و محتویات داخل خودرو و به مدت ۷۲ ساعت در شهر قم اجرا شد.

به گزارش ایرنا، به نقل از کانال خبری پلیس قم، وی افزود: عوامل انتظامی با اجرای طرح ضربتی ۷۲ ساعته ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت اجتماعی، در مناطق جرم خیز، ۲۸۲ نفر از مجرمان را دستگیر و ۶۴ فقره انواع سرقت را کشف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: همچنین ۴۲ فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت و ۶۶۷ گرم از انواع مواد مخدر کشف شد.

ترابی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

پست بعدی

واکنش لاوروف به مانع‌تراشی کشورهای حوزه بالکان در سفر وی به صربستان

د ژوئن 6 , 2022
اعتمادآنلاین| «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه، امروز -دوشنبه- در جریان کنفرانسی خبری اعلام کرد که کشورهای حوزه بالکان که کوشش می‌کنند مانع از سفر وی به صربستان می‌شوند، حق حاکمیت را از این کشور سلب کرده‌اند. به گزارش ایلنا، به نقل از اسپوتنیک، وی در این‌باره بیان داشت: «کشوری مستقل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000