سارق خیانتکار 50 کیلو طلا را غارت کرد

اعتمادآنلاین|

عامل سرقت 50 کیلو طلا به ارزش 650 میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان در این رابطه گفت: در پی وصول پرونده شکایت 12 نفر از طلافروش‌های شهر اصفهان مبنی بر سرقت 50 کیلو طلا از آنان و متواری شدن سارق، موضوع شناسایی عامل این سرقت در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات علمی و تخصصی صورت‌گرفته مشخص شد فردی که در زمینه انتقال طلاها به صورت کیفی فعالیت می‌کرده و با طلافروش‌ها در این خصوص همکاری داشته به صورت حرفه‌ای اقدام به خیانت در امانت و تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ 650 میلیارد ریال کرده و سپس متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم هیچ گونه اثر و ردی از خود برجای نگذاشته بود اظهار داشت: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی و جست‌وجوهای پیچیده و هوشمندانه ماموران، مخفیگاه فرد مذکور در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان شناسایی شدند و ماموران طی یک عملیات ضربتی به محل اعزام و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه متهم در هنگام دستگیری با ماموران درگیر شده بود، گفت: فرد مذکور با شکایت مالباختگان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

پست بعدی

تغییر ساعات اداری در چه استان‌هایی نهایی شد؟+ جدول

د ژوئن 6 , 2022
اعتمادآنلاین| هیئت‌دولت مصوب کرد تا به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق ادارات، استانداران اقدام به بررسی و ابلاغ تغییر ساعات ادارات استان خود کنند. طبق اعلام شرکت توانیر، تغییر ساعات ادارات کشور به گونه‌ای که صبح زودتر کارمندان مشغول به کار شوند و پیش از ساعت 14 ادارات تعطیل شوند، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000