دزدان 50 گوشی موبایل به دام افتادند

اعتمادآنلاین|

2 موبایل‌قاپ حرفه‌ای با 50 فقره سرقت در محدوه شمال تهران، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کارآگاه گودرز داوری، رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: بیست‌و‌نهم دی سال گذشته پرونده‌ای با موضوع موبایل قاپی به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی افزود: محتویات پرونده حکایت از آن داشت، خانمی در حال تردد در محدوده خیابان عباس‌آباد بود که تلفن همراهش توسط ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت سرقت و به سرعت هر 2 موتور سوار از محل متواری شدند.

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: متهمان که با مقاومت این زن جوان مواجه شده بودند، با تهدید سلاح سرد و قدرت‌نمایی از محل متواری شده بودند؛ اما هویت و مخفیگاه آنان شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی هر 2متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان تعدادی سلاح سرد کشف شد، گفت: متهمان پس از دستگیری در بازجویی‌های پلیسی به 50 فقره سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف کردند.

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران گفت: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم به سرقت موبایل شهروندان و شناسایی 40 نفر از مالباختگان پرونده به همراه متهمان به دادسرای مربوط ارسال شد و تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

پست بعدی

اگر برجام به نتیجه نرسد برای هر دو طرف باخت-باخت است

د ژوئن 6 , 2022
اعتمادآنلاین| مسیر مذاکرات هر روز پر مانع‌تر می‌شود؛ اگر تا دیروز گفته می‌شد که نتیجه قریب‌الوقوع است اما حالا گفته می‌شود که احتمال احیای برجام که هیچ، احتمال احیای مذاکرات هم بسیار بعید است. به گزارش نامه نیوز، اسماعیل گرامی‌مقدم، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی درباره این موضوع گفت: «اگر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000