یکی از مقصران احتمالی حادثه متروپل از کشور خارج شد+ جزییات

اعتمادآنلاین|

غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان به صورت قانونی به کشور امارات رفته است.

به گزارش ایرنا، شریعتی از حامیان عبدالباقی، مالک برج فروریخته متروپل بوده و او روز گذشته از کشور خارج شده است. طبق اعلام این خبرگزاری تماس با شریعتی بدون پاسخ مانده و او تلفن‌ خود را جواب نداده است.

رسانه قوه قضاییه اعلام کرد هیچ یک از هیات‌های اعزامی دولت، دادستانی کل و مجلس شورای اسلامی یا سایر مسئولین و‌ دستگاههای زیربط در این خصوص قصور و تقصیر مستقیم یا غیر مستقیم استاندار سابق خوزستان در خصوص ریزش متروپل گزارشی به دادگستری خوزستان نداده‌اند از انتشاردهندگان اخبار فوق درخواست می‌شود، چنانچه اطلاع یا مستندی از علت فروریختن ساختمان متروپل دارند موضوع را به دادگستری خوزستان اعلام کنند.

همچنین همسر استاندار سابق خوزستان نیز به خبرنگار ایرنا گفته شریعتی فردا به کشور برمی‌گردد و همسرش برای خرید تجهیزات ازمایشگاهی به دبی رفته و قطعا فردا به تهران بازمی‌گردد؛ شریعتی قانونی رفته چرا که اگر ممنوع الخروج بود که از همان فرودگاه به وی اجازه خروج نمیدادند.

شریعتی آزمایشگاه ژنتیک در اهواز دارد و برای خرید لوازم مورد نیاز ازمایشگاهش به دبی رفته است.

شب گذشته غلامرضا شریعتی استاندار اسبق خوزستان در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: «انشاالله این هفته در دفتر کارم در اهواز خواهم بود و به حرمت افکار عمومی و در دفاع از حق مردمی که ناجوانمردانه آرامش روانی آنها هدف قرار گرفته است و برخلاف رویه همیشگی از کسانی که یک سفر عادی کاری چندروزه اینجانب را به سوژه موضوع جنگ روانی و تشویش اذهان و تضعیف سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی در کشور تبدیل کردند به دستگاه قضا شکایت خواهم کرد.»

پست بعدی

لحظه سرنگونی بالگرد روسی در دونباس اوکراین+ ویدئو

د ژوئن 6 , 2022
اعتمادآنلاین|

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000