سازمان ملل برای رسیدن عواید نفت یمن به ملتش کاری نمی‌کند

اعتمادآنلاین|

«عصام المتوکل» سخنگوی شرکت نفت یمن امروز دوشنبه در گفت‌وگو با شبکه المسیره گفت که سازمان ملل هیچ اقدام جدی برای رساندن درآمدهای حاصل از صادرات نفت یمن به دست مردم این کشور انجام نداده است.

​به گزارش فارس، وی با اشاره به غارت نظام‌مند نفت خام یمن توسط ائتلاف متجاوز گفت: نفتکش‌هایی که این عملیات سرقت و غارت ثروت یمنی‌ها را انجام می‌دهند، اماراتی هستند.

المتوکل گفت: سازمان ملل می‌داند که درآمدهای نفت خام یمن برای پرداخت حقوق مردم این کشور کافی است، اما تلاش می‌کند حقیقت را پنهان کند.

این مقام یمنی تصریح کرد: آنچه از عواید نفت خام یمن طی یک ماه گذشته به غارت رفت برای پرداخت سه ماه حقوق فرزندان ملت یمن کفایت می‌کرد.

المتوکل گفت: در طول مدت آتش‌بس سازمان ملل هیچ اقدام جدی انجام نداده و صنعاء بابت همه کشتی‌های حامل مشتقات نفتی که مدتی در توقیف ائتلاف سعودی بوده جریمه تاخیر پرداخت کرده است؛ در حالی که از مفاد آتش‌بس ورود بی دردسر و جریمه این کشتی‌ها به بندر الحدیده بود.

المتوکل گفت: از ۳۶ کشتی که در طول مدت آتش‌بس می‌بایست به بندر الحدیده می‌رسید، ۲۹ فروند آن رسیده و به دلیل اینکه هر کدام مدتی در توقیف ائتلاف سعودی بوده پنج میلیون دلار هم جریمه تاخیر به صنعاء تحمیل شده است.

پست بعدی

۳ هزار میلیارد تومان به صندوق ملی مسکن واریز می‌شود

د آگوست 1 , 2022
اعتمادآنلاین| علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی در تشریح نشست امروز ( دوشنبه) کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص بررسی آخرین وضعیت تامین مالی تولید مسکن در اجرای قانون جهش تولید و تامین مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: خط اعتباری وجود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000