اسرائیل در یک وضعیت بی سابقه و بر سر دو راهی قرار دارد

اعتمادآنلاین|

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: همگی در مقابل یک آزمون واقعی هستیم. آیا خواهیم توانست که اسرائیل را حفظ کنیم؟

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، نفتالی بنت عنوان داشت: اسرائیل یک سال پیش به یکی از سخت‌ترین لحظات انحطاط و فروپاشی در طول تاریخ رسید، آشوب و انتخابات پیاپی و فلج شدن دولت.

وی افزود: شهرهای اللد و عکا در سایه دولتی ناتوان و درگیر و مقدس شمردن یک مرد و استفاده از امکانات دولت برای رفع نیازهای حقوقی وی از داخل در حال سوختن هستند.

بنت گفت: ما چند روز قبل از کمپین انتخاباتی پنجم در وضعیتی بودیم که ممکن بود اسرائیل از هم فروبپاشد، بعد من سخت ترین تصمیم را در زندگی‌ام گرفتم و دولت نجات را برای نجات اسرائیل از آشوب تشکیل دادم و با افرادی شراکت کردم که نظراتی بسیار متفاوت با نظرات من دارند.

پست بعدی

ضرر یک میلیارد دلاری قربانیان کلاهبرداری رمزارز

ش ژوئن 4 , 2022
اعتمادآنلاین| کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) در گزارشی اعلام کرد حدود نیمی از افرادی که از دست دادن ارزهای دیجیتالی را در نتیجه یک کلاهبرداری گزارش کردند، اظهار کردند: این کلاهبرداری با یک تبلیغ، پست یا پیامی در یک پلتفرم شبکه اجتماعی آغاز شد. به گزارش ایسنا، تب رمزارزها سال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000