مدیرکل آژانس اتمی با نخست‌وزیر تل‌آویو دیدار کرد

اعتمادآنلاین|

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده، از دیدار با «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش فارس، وی در توییتی در خصوص این دیدار نوشت: به دعوت اسرائیل امروز صبح با نفتالی بنت نخست‌وزیر در تل‌آویو دیدار کردم. تبادل نظر مهمی در مورد مسائل جاری داشتیم. من بر اهمیت پادمان‌های آژانس و معاهده منع گسترش سلاح‌های اتمی (ان‌پی‌تی) برای صلح و امنیت جهانی تاکید کردم.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی پنجشنبه (دوم ژوئیه) گزارش داد رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به فلسطین اشغالی سفر کرده است. این سفر چند روز قبل از نشست شورای حکام آژانس اتمی در وین برگزار انجام شده است. سه کشور اروپایی و آمریکا قرار است در آن جلسه قطعنامه‌ای علیه ایران صادر کنند.

پست بعدی

برنامه مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۲ اعلام شد

ج ژوئن 3 , 2022
اعتمادآنلاین| اتحادیه جهانی کشتی برنامه نهایی مسابقات جهانی صربستان را اعلام کرد. بر این اساس این رقابت‌ها روزهای ۱۰ تا ۱۸ سپتامبر (۱۹ تا ۲۷ شهریور) در بلگراد برگزار خواهد شد. این رقابت‌ها در کشتی فرنگی، زنان و آزاد برگزار می‌شود و مسابقات با ۴ وزن کشتی فرنگی آغاز خواهد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000